Påsktävling 2021

FOTO / VIDEO

Här kommer foton och video att läggas upp för röstning en eller ett par dagar efter sista inskicksdag.

För att delta i tävlingen ska du vara medlem i Malung-Sälens BK, det ska vara minst en hund med på fotot/filmen. Tema är PÅSK! Videon får max vara en minut. Motiv/beskrivning, Fotografens namn, Inlämnarens namn samt mejladress ska stå i mejlet.

Det är en kategori FOTO och en kategori FILM. En vinnare röstas fram per tio bidrag i varje kategori. Så ju fler som skickar desto fler vinnare.

Bilderna kommer att visas endast med motivtexten. Efter röstning läggs också fotografens namn och den som skickat in bilden ut på alla bidrag.

När du skickar in ditt/dina bidrag godkänner du samt fotograf att Malung-Sälens BK får använda bilderna i annonsering och marknadsföring i tryck och digitalt på sociala medier.

Senast 6 april ska tävlingsbidragen ha kommit till
blad-webb@malungsalensbk.se. Foton och video tas inte emot på annat sätt än genom denna mejladress!

Röstning kommer att ske genom att den som röstar fyller i den siffra som förslaget har. Rösta kan göras endast en gång per kategori. Inget krav på medlemskap för att rösta. Mejladress ska anges vid röstning. Denna raderas så snart röstningen är klar.

GLAD PÅSK!