Välkommen att bli medlem i Malung-Sälens brukshundklubb.

ORDINARIE medlem:
Fullbetalande
 500 kr/år (inkl förbundsavgift 400 kr)
Delbetalande 100 kr/år
(förbundsavgift har betalats genom annan SBK-klubb)
Familjemedlem 100 kr/år

Medlemskapet rullar ett år från det datum det blir registrerat.

Som ordinarie medlem i SBK/Malung-Sälens brukshundklubb får du:

* Tidningen brukshunden som utkommer 6 ggr/år * Förtur till kurser * Rätt att delta i aktiviteter anordnade av klubben * Rätt att delta på SBKs prov, tävlingar & utställningar * Hjälp och stöd i ditt hundägande
Genom medlemskapet ingår även en personolycksfallsförsäkring.

Läs om fler medlemsförmåner på SBK

Det är enkelt!
Teckna dig som medlem på SBKs hemsida

Är ni fler som bor på samma adress så kan övriga bli familjemedlem. Blir du ordinarie medlem för första gången så kan du lägga till familjemedlemmar på samma gång.
Vill du lägga till ett familjemedlemskap till ett befintligt medlemskap loggar du in (med lösenord eller BankID) på MEMBERSITE och lägger till den/de i din familj som vill bli medlem.
Du kan också fylla i formuläret längst ner på denna sida för familjemedlem. Läs mer längre ner.

Familjemedlem i Malung-Sälens BK kostar 100 kr/år, krav är då att ordinarie medlem har samma folkbokföringsadress.

Som familjemedlem gäller samma som för ordinarie medlem med undantag att tidningen Brukshundklubben endast skickas till ordinarie medlem.

Ungdomsmedlem
Är du mellan 6-25 år kan du bli medlem i Malung Sälens BK och Sveriges hundungdom samt även medlem i Dalarnas länsklubb.
Ansök om ungdomsmedlem