Dansbandsveckan
Som en av Malung-Sälens föreningar hjälper våra medlemmar till på Dansbandsveckan och får in pengar till klubbens drift och underhåll.
Det handlar om att ha hand om orkesterentrén på Orrskogen och man tjänstgör fem timmar per person och tillfälle (går att dela upp om man vill med en kompis). En rolig och uppskattad uppgift.
Se schema och vidare information på vår Facebooksida. Länk till Facebooksidan.
Mer om Dansbandsveckan finner du här

Här bild på dem som fick diplom på TEM fordon klass 1.