Medlemsmöte 23 april

Foto från medlemsmötet juni 2021 då det var bl a Hoopers som stod på programmet.
Ni vet väl att vi har hinder till Hoopers om ni vill komma till klubben och träna det.

Välkommen på medlemsmöte
tisdagen den 23 april klockan 18.30

Hej!
Välkommen på vårens medlemsmöte i Malung-Sälens brukshundklubb. Vi ses i klubbstugan i Malungsfors.

På dagordningen står bland annat val till ny valberedning. Vet du någon som skulle kunna tänka sig att ingå i valberedningen eller känner du att det vore något för dig så skicka ett mail till vår klubbmejl: msbk@malungsalensbk.se

Vi kommer även att diskutera klubbens 60-årsfirande och vårens aktiviteter.

Klubben bjuder på kaffe och smörgås, så anmälan senast torsdagen den 18/4 till klubbmejlen ovan. Vill man inte fika så går det givetvis bra att komma utan föranmälan.

Alla är hjärtligt välkomna, både gamla som nya medlemmar, till en trivsam kväll vid klubben! Passa på att träna tillsammans före och efter. Under mötet är det bra om hundar sitter i bilen.

/Styrelsen